MÖRKRETS MAKTER!

Godmorgon alla snygga!

Igår var de mörkt HELA DAGEN! Jag menar verkligen absolut hela dagen!
Usch och fy, och samma skit idag...
I total idioti kollade jag mörker på Wikipedia:

Mörker är frånvaro eller brist på ljusstrålar. Den mörkaste delen på dygnet infaller på natten. Som poetisk term kan mörker syfta på ondska, men också nedstämdhet.

Klockan är nu 08:38 och SÅHÄR ser det ut utanför:



Som att bo på botten av bottenhavet.
Tur att jag står i ett kök på Kaffestugan hela dagen idag och slipper se mörkerfanskapet.
Vargen runt knuten och bara mörker i timmarna 24.
Va toppen livet är just nu! :(
Jag tänkte att jag skulle få låna Helens Johans Leksandströja när jag är ute och går så jag kan skrämma bort den.
Men då trodde Helen att den skulle älska mig istället och ta dit alla sina vargkompisar och ställa sig utanför huset och sjunga Leksandsramsor.
Fyfaan, höjden av skräck!!!

Hahaha... fantasin på topp!
Bara snön som kommer kunde behaga att STANNA så blir allt så mycket bättre!

Nej fyfan nu skulle man trampat i Magdalenas skor, som just nu reser runt på Nordön i NYA JÄVLA UNDERBARA ZEELAND! Med sol, ljus, värme och bara en massa glada människor.

Slänger in lite bilder från helgen, här har vi en riktig prinsessa som kan det där med att muntra upp sin faster.





Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0