Julbök.

Hallå kompisar och annat.

Jag är en dålig människa, jag hoppade morgonprommen imorse. DÅLIGT JAG VET, men jag får faktiskt skylla på att jag har häckjäveln full, nu svor jag oxå. Men utan att ta i så har jag faktiskt det!
Så går det om man inte kan göra som vanligt och gå och köpa en grej och slå in, när man ska trilskas och göra det själv, som jag gör.
Vilket resulterat i att jag heeeela kvällen igår höll på med detta till halv tolv, och imorse gick jag upp 7 och fortsatte. Jag kan ju inte skriva vad jag pysslar med, då jag vet att min la familia läser det här.
Det är då kopiöst med KÄRLEK och tid nedlagt i detta iallafall.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 10 så jag får åka ner på Mora och inhandla lite mer så jag kan fortsätta ytterligare några timmar.... :)

Ikväll är det fest i grannkommun som gäller!

Mer om detta sen, det här har jag ju inte tid med... men ni ska få ett kort på min überballa julgran!



COOL OR WHAT???

Jag är nöjd!! :) Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0