SOL FÖRFAN!!

Jag blir helt brått när jag vaknar, tittar ut och ser BLÅ HIMMEL OCH SOL!!
Va i helvete nu då!?

Idag är jag lite segstartad, kom hem typ halv fyra imorse från efterkakan hos Benny.
Kvällen igår bestod av att vi först åt mat på Cajun Kitchen, grym mat!
Vi var 14 personer.
Sen gick jag, Hjalmar, Erika och Lille Nils vidare till Benny på förfest.
Det var verkligen SJUKT KUL! Vi spelade nintendo wii.
Det var en platta man skulle stå på och liksom leva sig in i spelet.
Vi hoppade backhoppning, rockade rockring, slalom...
HA HA HA ! ! ! 
Jag skrattade så jag tjöt, vilken partyhöjare!!

På tältet var det tryck, lagomt med folk och många man känner.
Hjalmar åkte hem tidigt. Jag minglade ett tag till med brudarna.
Självklart åkte vi karusell också.
Radiobilarna var bäst på heeela kvällen!
Jag, Hanna, Magdalena, Emma, Jalle, Adde, Benny, Hasse.... vi va ett helt gäng som åkte som dårar.

Åh va jag har skrattat mycke igår nu när jag funderar!
:)

Vi ovanstående gick till Benny på efterfest, och vad gjorde vi där?!
Spelade WIIIII!!!! :)

Men när klockan var över 3 tyckte jag att det var dags att hojja hem,
undrar just när dom andra slöt sina ögon imorse, det var fullt ös när jag gick...
Haha!

Nu ska jag in i duschen och vakna till liv.
Jag skriver verkligen som en kratta nu, formulerar dumt och bara skriver det hjärnan skickar till mig.
Mitt ordförråd är lite naggat i kanten för tillfället...

Dusch, mat och sen blir det Älvdalen idag!!

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0