Saft.

Jag är såååå sugen på att köpa mig ett Nintendo Wii med en sån där platta till som Benny hade.
En rejäl partyhöjare.
Bra träning också på köpet!
Kikade på ett nu på ica maxi... sugen... vill vill vill.

Här kommer ett fint recept. ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dryckestips!

Som barn fick jag ofta en läskande sommardryck som min mor gjorde efter ett gammalt familjerecept.
Ni får ta del av detta recept så att era barn kan föra det vidare till kommande generationer.

Man tager:
Betakaroten, Beta-apo-8-karotenal, ammoniaksulfit, äppelsyra, natriumcitrat, aspartam, acesulfam-k, xantangummi, akasiagummi, glycerolester av träharts, kalciumsorbat och en nypa askorbinsyra.

Det blandas väl och hälls i 2 liter vatten. Receptet har köpts av Procordia, som genast såg potentialen och gjorde en succédryck av den:

FUN LIGHT!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Humor humor...

Nu knallar jag ut i trädgården och river lite i ogräset, kanske får jag syn på huggormen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0