Min sista semesterdag.

Dagen har flytit på i en lugn och fin takt.
Jag har rivit upp ett gammalt land som jag har retat mig på hela sommaren men aldrig fått tummarna ur...
NU. ÄR. DET. GJORT.

Har även hunnit med liggläge ute på gräsmattan med en tidning.
Somnat till emellanåt, drömt att huggormen kom och högg efter mina tår, sov inget mer efter det...
Plockat av lite jordgubbar och ätit snasket som jag köpte igår men somnade ifrån... :)
Nu har vi hjälpts åt att tvätta volvon Hjall och jag, det var ett stort lerigt handavtryck på huven, som kom dit på Rolandz i Torsdags.

Så nu är den ren.

Så vill jag gratulera alla Karinar som har namnsdag idag.
Bland annat mig själv, min bästis Karin Julia Eleonor, mamma Karin Anita, m.fl...

Idag blir det Thai mat till middag.

Kanske blir det en kycklinculliii eller kycklincashewnöttellll.
Kycklin lis å culli.

Mums blil de ilallaflall.
:)

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Tack så mycke =) grattis själv på namnsdagen =)



jag vill också ha thaimat....hm. imorgon kanske man kan tvinga chrille till de

2009-08-02 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0