Måndag.

Men inte vilken Måndag som helst!!
Återigen en sådan där Måndag när jag börjar mitt nya liv, även denna gång är det på största ALLVAR.
Hahaha, men NU SKA jag verkligen verkligen hålla mig till planen (som man alltid säger).
Men nu är det rejält sant! (som man också säger)
Gick således upp 7 imorse och gick en timmes promenad.
Otroligt skönt, man rensar både kropp och hjärna!
Ska också, nu idag, starta en diet, behöver bli av med några kilon som ligger och guppar runt midjan.
Man vill ju bara vara lagomt kramgo.

Stängningsvecka väntar mig... utom Onsdag då jag är LEDIG.

Jag känner att jag vill prata av mig, gå till djupet av mina tankar.
Men Julia är inte här, det är bara hon som funkar i detta sammanhang.
Skapligt jobbigt det är ibland att vara en hyperdyper känslosam människa.
Inget att oroa sig över, jag blir såhär ibland, det är bara för att jag funderar för mycket på livet och dess mening.
Jag har inte alla pållar i stallet helt enkelt....
Men jag är glad iallafall!

Nä, nu ska jag göra mig klar för jobbet.

Kram på er!


En rofylld plats omgiven av rosa!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Man ska ALDRIG börja sitt nya liv på en MÅNDAG Emma.. du får göra om och börja imorron eller på onsdag istället.. Måndag är den sämsta dagen för att lyckas!!

KRAM!!

2009-08-24 @ 09:29:18
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: anna

jansson borde du inte ha lært dig att måndagar inte riktigt ær din dag att børja ditt liv på. ta en annan dag. håller med lisa. onsdag ær en bra dag nær du ændå ær ledig och har tid att børja.

lycka till jag håller verkligen tummarna før dig

2009-08-24 @ 20:07:29
URL: http://anna0qeso.blogspot.com
Postat av: Anonym

jansson borde du inte ha lært dig att måndagar inte riktigt ær din dag att børja ditt liv på. ta en annan dag. håller med lisa. onsdag ær en bra dag nær du ændå ær ledig och har tid att børja.

lycka till jag håller verkligen tummarna før dig

2009-08-24 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0