Gull med Ernst.

 kl 21:10
"Sommar med Ernst" är precis slut.
Jag har suttit och gullat med Ernst nu i en timme.
Ååå Ernst du är så duktig, va fint det blir Ernst, Ernst din lilla livsnjutare.

Jag kom på mig själv med att sitta så som värsta Ernst groupien...
Det är sååå fränt med namnet ERNST.
Ernst... Ernst...
Och så är Ernst väldigt duktig på det han gör.

Ernst har många bra ideér.

Ernst han kan han! :)

fortsättning kl 22:10
Idag har jag jobbat 7-15.30, en bra tid. Man hinner så mkt efter jobbet när man slutar tidigt.
Till exempel att sova på soffan, som jag gjorde idag.
På jobbet har jag skrattat så himla mycket idag, men jag har samtidigt varit den drummel jag är känd som.
Tappat och haft sönder grejjer, slarvat och halkat. Oj oj oj...

Fredrik påminde mig idag om vad jag sagt till honom när han precis började hos oss för ett år sen.
Helén och jag är knäppgökarna, drygskallarna och retstickorna på Kaffestugan.
Det roligaste som finns är att retas tycker vi! :)
Fredrik blev alltså utsatt på en gång, lika bra han kommer in i matchen på en gång.

- Fredrik, tänk va bra det skulle kännas om du var lika bra som mig och Helén!

...sa jag med Helén nickandes bredvid "ja just de". Stackarn som knappt kände oss och var nyinflyttad.
Hahahahaha... skapligt kaxiga.

Sen har vi Hjalmargåtan som har cirkulerat på Kaffestugan hela veckan.
Jag kör den här med så får vi se om ni kommer på den!

Ukin ir Skåkå Steve?

Alltså, Vem är Skåkå(=skaka) Steve?

Kom igen, kom med gissningar!!

Nä nu ska jag sussa kudden.
Det tog flera timmar att få till det här inlägget, fick lov att stänga av den här datan mitt i, så Hjalmar kunde spela poker på sin data, det gick trögt...

Sov gott och hönni imonn äre ju HÄLJ igen!!

Kraaaaaam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0