Blue sky!

Godmorgon!
Solen har visst planerat att driva mig till craziness ser jag.
Sista semesterdagen och soljävlasken!
På hela min semester har jag knappt haft en fin dag, inte en sån här dag iallafall, men va fan, jag får ju nu.
 Nu ska tydligen sommaren vara tillbaka igen nästa vecka.
Det är MIG solen vill åt, det är verkligen det....

Men ja, ja Ä INTE BITTER!

Haha, nej men helt ärligt. Jag har haft en skoj semestran. Fullt ös.
Det är bara att ställa fram solsängen igen, som jag plockat undan för säsongen, och lägga sig och njuuuta.
Då kan jag ju till och med säga att jag solade på semestern!

Nu blir det Söndagshandel på Ica maxi, Hjall ska göra matlådor för imonn drar han till Trysil.

I shall return.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0