Avreageraaaaa...

Holy cow, jesus christ, jösses amalia, perkele voivitto...

Jag försöker sammanfatta dagen.
Vart kommer allt folk ifrån?
Det har verkligen konstant varit kö idag. Turister!
Man står i kassan och matar på, kön ringlar ut på gågatan, det är 60 grader varmt inomhus och:
Vattnet är slut! Var hämtar man maten? Ursäkta vad kostar den här? Har ni toalett? Har mitt nummer ropats upp? Kan man få en sked? Kan jag få köpa en kaffe bara så jag slipper stå i den här hemska kön?
BJÄBB BJÄBB BJÄBB!!

Det finns hänsynslösa folk som bara skiter i att man står och pratar med kunden man har framför sig och tränger sig fram som värsta ångloket och avbryter.
Står man i kassan ska man ha koll på allt tydligen. Ta betalt, lägga på bullar samtidigt som man fyller på kaffet, torkar nåns bord och kollar vilket nummer som ropats ut.
Jösses!!

Jag bara ÄLSKAR er Morabor som är så snälla och beskedliga, ostressade och förstående!!

Huuuh!

Nu känns det bättre. Jag har två work-my-butt-off dagar kvar nu, sen är det helg igen!
Egentligen gillar jag när det är högtryck men ibland behöver jag spy lite galla.

Nu vill jag ha tag på Jullan på skype, världens bästa tvillingmorsa!!






Kommentarer
Postat av: johanna

det är bttre med gäster so mig, som köper sin kopp kffe och går ut poch lökar i några timmar ..... haha imorgon sviker jag dig, jag återkommer måndag!! :) klarar ni er utan mig? hehe

2009-08-05 @ 23:34:20
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja nu vill jag ha tag i dig oxa varldens underbaraste kompis i 25 ar....

2009-08-09 @ 05:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0