Aventura!

Min lediga dag har inletts med en blöt promenad till Östnor och hem igen.
Nu sitter jag här och lägger upp dagen på ett bra vis.
Det blir en tur till dollarstore iallafall.
Håller på fixar ett paket som skall sändas till andra sidan planeten.
Måste få tummen ur och fixa det sista nu så det kommer iväg nån gåååång....

Sen har jag inte så mycket annat inplanerat denna dag. Plocka lite här hemma kommer jag ju inte ifrån.
Ta ner gurkplantan som har gjort sitt för denna säsong, bilen hade jag tänkt skrubba idag men det regnar.
Sikken osis. :-/
Det blir minst sagt en stillsam dag med lite stros i mataffären och på dollar.

Hönni, jag är säker på att jag hänger här mer idag.
Men nu tänker jag ta en härlig dusch..

Obsesion - jag fullkomligt ÄLSKAR den här låten fortfarande,
 även om den påminner om en vänskap som gick i stöpet.
Kan t.o.m skratta högt för mig själv åt en del minnen... :)




Hakuna Matata!


Idag är jag nostalgisk så det blev en bild från blandat -05 mappen.
Jag ser ut som en sur platinablond fluga.
Herregud.
Bilen bakom som inte syns är dodgen♥ i Nissars garage i Vika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0