UrkanTurkan-land.

Om en månad ligger jag på en beach och GASSAR SOOOL!!
Jag tror inte jag har nämnt det här på bloggen förut att vi ska till Turkiet den 23 Maj.
Vi fick det i julklapp av mina älskade föräldrar!
Jag, Hjalmar, mamma, pappa, brorsorna med frugor, Emil, Herman, Elvira och min farbror. 
12 pers sammanlagt, det kommer bli grymt kul!
Vi ska till Alanya, eller vi ska bo en liten bit utanför!
Det är otroligt fint där!!
Jag vet ju, för jag har ju varit där förut med min f.d vän Heidie och min kompis forever Julia.
Det blir 1 vecka i LYX! =)
All inklusive!
Jag längtar!!!
GAAAAAAAAAAH!!

Hoppas ni allesamman har haft en bra dag.
Jag har gjort ungefär 2000 tacosallader....


ALANYA!


Äsch, jag lägger in lite fler bilder:
     
 


Kommentarer
Postat av: Annika

åh...

va kul för er att få åka iväg!

sen måste ja säga att ja tycker du är sååå skön(rolig)!

vem mer än du kommer på rubriken.. urkan-turkan land?! hahaha!!!

hur blev de med våran yoga?? hihi!

kram!

2009-04-28 @ 22:10:43
URL: http://wanipaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0