Toppen helg!

Jisssesss.... vilken TOPPEN HELG!!
Vi har varit ute hela helgen, och det har varit så fantastiskt!
Jag äääälskar vår!!

Jag har strosat runt på gården i t-shirt, solat och fikat i snön. Hade även premiär hängningen av tvätt ute på linan!
Runt 12 tiden stövlade kidsen in också, som har varit här alla 3 inatt.
Hanna, Magdalena och Helén var ju här och kan bevittna att dessa 3 i en mix, det är cirkus maximilian.
Rena rama virvelvinden! Men jag ÄLSKAR verkligen dessa ungar. Det är grymt roligt att ha dom här!!
Dom är fulla av kärlek och bus! 
 
Vet ni va?!

Jag ger er alla mina vårtecken på bilder nu!

 Vårtecken 1: Sommarfälgar och skrubbning av bilar!
 Felle lapar sol!
  Snön droppar sakta men säkert som fan sin kos!
 Såhär ljuvligt har vi haft det!  Grillen rullades givetvis fram!!  Fika i solen!

Sen kom älsklingarna....


 Njutning på högsta nivå!  

 Väl inne målade vi....
 
På kvällen hägrade Guitarr hero, och Robinson förstås.
Ni må tro att det var livat här hemma....

 



Klockan 7 imorse...   ... halv åtta...  

... Åtta ...



Kommentarer
Postat av: jullan

Ahhhh..vad mysigt. varen ar det basta med sverige. Alla aker hem men inte jag inte. mste sitta har pa andra sidan jorden med magen i vadret. Lite tjurig blir jag allt. PUSSSSSSS

2009-04-06 @ 05:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0