Sexy Sexy.

Efter jobbet idag var jag till Charloth och blev återställd i håret.
Back to B L O N D E ! !
YAAAAAAY!!
Med nya slingor och naturliga lockar som fladdrade i vinden, kände jag mig sexigast i världen när jag gick gågatan ner. 
Det kändes som att jag var centrum på gågatan och som att ALLA tittade på mitt hår.
Hahahaha... så JÄKLANS nöjd blev jag med håret Charloth!!
Men i Sverige är det tabu att tycka att man själv är snygg, så jag känner att jag skäms lite nu när jag skriver så om mig själv.
Jantelagen präglar oss i detta samhälle sjukt mycket.
Om någon ger en beröm för ens utseende är oftast svaren ungefär:
- Nääe, tycker du verkligen det.
- Nej usch, jag ser ju hemsk ut.
Inte:
- Åå tack så mycket!
eller...
- Javisst ser jag bra ut.
Det gäller ju vad som helst i princip.
Som när dom på jobbet, när jag kom dit efteråt, sa:
- Men ååå vilka fina lockar du har.
Så svarar jag:
- Puuuust, tur att man har en plattång hemma.
Så jävla störande nu när jag tänker efter, för jag diggar verkligen mina lockar.

Därför känner jag nu att jag vill gå emot jantebajslagen och skriva som jag kände mig dom där minutrarna på gågatan.

=)

Jag ska fanimej till och med lägga ut en bild på mig själv med resultatet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnyggt =)

2009-04-07 @ 21:06:04
Postat av: AnnaPanna

Va du ær fin

2009-04-08 @ 14:49:40
Postat av: Anonym

Ha ha ha...du ar helt underbar. Nar jag ar en butter bitch gar jag bara in pa din blogg och garvar ihjal mig sa kanns allting sa mycket battre efterat. Du blev verkligen skit sexig.

2009-04-12 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0