Pics...

Jag lägger in lite April bilder, den här månaden har ju bara joggat förbi tycker jag! 

 Älskade gullunge! Elvira har nog Sveriges gulligaste hår!
 Nyvaken och Emmig!  Veranda making av min snygge....  ... duktige...  ... och charmerande man!  Lite skjutglas och en trall på detta så blir ju det här kalasbra!! Wii!  Innan man har fått egna barn är det roligt att låna =) Emil och Herman sov över i helgen, och tyckte att när klockan slagit nio fick det vara nog med sovande för Hjalmars del.

 och eftersom min familj kom på fika i Söndags så bakade Herman och jag kakor.  Njammi njammi fick vi i betyg!

..och så min frukost från imorse. =)
Rågmacka med keso, kallrökt lax, dill och tomat, ägg, äpple och kaffe. Mums mums! 

Nu ska jag på riktigt sluta blogga och göra mig klar för en dag som lär gå i tacosalladens tecken även denna dag!

So long dudes!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej tjejen!! Hoppas allt är bra? Jag tittar in och läser din blogg ibland så jag tänkte jag skulle säga HEJ oxå ;)

Kram

2009-04-29 @ 10:22:19
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Lotta

Taack!! :)

Vad händer i kväll då? Kram

2009-04-30 @ 08:34:35
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0