GLAD PÅSK!!

Nu så här i påskatider ska man bege sig iväg en drös meter över havet.
Inte med kvasten utan med slalomskidor.
Närmare bestämt Grönklitt, till Helen och gänget!

Hade ju hoppats på strålande solsken idag, men man kan ju inte få allt.
Att solen tittar fram ibland är femtielva gånger bättre än regn.
Hanna och Hjalmar ska sitta och grilla korv och dricka bärs i backen, själv ska jag va nykter.
Med Woodpjucks på afterskin blir det ös ändå! =)

Nu hinner jag inte med detta mer idag, om en timme rattar Magdalena och Elle in på gården, och då ska jag va pinkad och klar! =)

GLAD PÅSK på er allihop!!


Kommentarer
Postat av: Bollen

Emma Emma, du är så himla härlig! Nu var det skitlängesen jag var inne på din blogg och jag vet då ingen som skriver så "rakt från kroppen genom munnen ut direkt utan att tänka" som du, På ett BRA vis! Den känns så äkta att man bara gapskrattar åt dina roligheter.



Du är grym din galning!

Kram

2009-04-10 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0