En underbar dag!

Kan man säga annat va?
Jag kom precis in efter en grym promenad i vårsolen.
Jag har bytt ut nattens möksyre i hjärnan, mot nytt frisk vårsyre.
Jag är sprudlande glad och lycklig som man alltid blir på våren!
Kroppen fylls av lyckorus, mörkret ser vi inte mer av på månaders månader nu.
Ljus dygnet runt, det bästa med detta land!!

Himlen är blå, solen är varmt välkomnande, fåglarna har vaknat till liv, det luktar koblajja, luften är frisk, snön smälter!

Men framförallt mitt S T Ö R S T A och B Ä S T A vårtecken:

FETING-FÄLGARNA SKA PÅ VOLVON IDAG!!!!
ÄNTLIGEN VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!

Förra April sålde vi skönheten, men jag vet att den har det mycket bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0