Back to 14.

 

 
   

2 före och 3 efter bilder på min blondin/klipp makeover idag!

4 timmar stretade hon stackars Charlotte!
Men jävlar va nöjd jag är!! Hör du det Charlotte!
SÅ JÄVLA LYCKAT!! =)

Jag ser ju inte så jäkla munter ut på korten va.
Det vart bara dumt med hollywood leendena, jag såg enbart ut som en dåre som tuggade fragma.
Ledsen minen är jag hajj på... (och på att se ut som 14)
Kort nummer 4 tänkte jag pröva på hur man gör för att se sexig ut på kort. Eeeh, lyckat va?
Jag är allt en riktig sexappeal! Haha...

Resten av dagen gick rätt så illa kvickt undan.
Jag gick en sväng på stan och jag verkligen var på storshopping humör, åkte därifrån med en mjölkliter och en hushållsost.
Nu har vi precis haft besök av Kerstin och Malte.
Idol börjar väl i rappet och jag skriver gojja känner jag...

Näpp, vi hörs imorgon!

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är väl för rolig du gumman! Men snyggt som fan var det :) Längtar tills jag ska klippa mig på måndag men kommer knappast att bli lite HOT som du! Då jag varken är blond eller långhårig.. hmm.. Ha en underbar helg iaf :) Puss o krams Lisa

2008-09-19 @ 14:21:41
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0