Tjejkväll.

Tjejkväll med Björn och Thomas heter det numera.
Ikväll har jag skrattat huuuuur mycket som helst!
Men herregud!
Tur att inte nån man umgås med är normalare än den andra.
Thomas ska få praoa på våra tjejkvällar, i 3 månader när Hanna är på Nya Zeeland, då intar han hennes plats i gänget.
Hahahaha!!
Han ska göra sig en sån där liten "prao" skylt som han ska ha på sig varje gång det är tjejkväll. Hihi!
Han ska givetvis invigas så han blir ju kvar även när Hanna är tillbaka!

Idag har vi diskuterat allt från nudister till vampyrer och könsorgan.
Hanna hade sett k*kar hängandes i tak, fast egentligen hade hon inte det, det var ju bara jag som hörde fel...
Men Charlotte och jag hade en 10 minuter lång skratt attack.

Nu när vi åkte hem så frågade jag Thomas:
- Jaha Thomas, hur kändes det nu då såhär första gången?
- Ööh jo, jag var ju lite nervös först i början... men nu känns det bättre.
Och så kommer Hanna och tillägger:
- Ja, det tog ju ett tag innan du kom!

Då brast Charlotte ut i skratt igen.
Lät ju som att vi diskuterade nått heeelt annat än hans första kväll som praoelev på tjejkvällen.
Haha!

Hela dagen har förövrigt varit flum.
På jobbet var allt en enda stor cirkus också.
Jag har skrattat mig igenom denna dag, och det är väl ett resultat man ska vara nöjd med!

Godnatt mina vänner i himmel och på jord!!


Kommentarer
Postat av: elvenman

Bra att iaf du tog dig hem levande. Vi trodde att ni skulle skratta er av vägen hem :P

2008-09-16 @ 23:20:39
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: Lisa

Gud vad underbart med såna vänner.. det var LÄNGESEN jag hade ett gott skratt med mina "vänner", så passa på att njuuuuta av det!! Och ta hand om de..



Klippning är aldrig fel, kanske precis efteråt om man ser ut som en skata men innan iaf :) Hihi.. Längtar iaf till på måndag.. Ni ska få före och efter bild om ni vågar! Ha ha..



Sköt om dej gumman!! Puss o krams, Lisa

2008-09-17 @ 20:36:59
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0