Mysmorgon.

Man ligger och kramar någon så hårt man kan, men vill komma närmare ändå.
Jag vill krypa in under skinnet på honom för att komma närmare.
Vilken fin känsla det är!

Jag vaknade imorse, det är helt tyst och höstkyligt utanför, mörkt i sovrummet och med en kille som kramar om en så man är halvvägs ur sängen....
Plus det så har vi rena sängkläder, sånna här knottriga och sköna. Mmmm....
Då vet man, det är:

HEEELG!!

Idag ska vi fortsätta spackla väggen vid trappen, och kanske hinner vi med att tapetsera den.

Klockan 13  ska vi upp i Katriapritjärn (det heter så) och äta glödstekt sill. MUMS!!
Hjalmars mor Kerstin bjuder!
Vi ska även hinna med en sväng hem till mina käraste föräldrar och kolla in förändringen.
Dom har grävt upp utanför huset, tagit bort och flyttat om buskar.
Spännande.

Och så ska vi vinna 96 miljoner på lotto idag, just de ja, hur kunde jag glömma det.
Det ska bli kul!!

 Vad skulle ni göra om ni vann 96 miljoner?
Jag skulle börja med att ge bort pengar.
Till min familj och mina närmaste.
Betala av huset, köpa nya kläder....


Vi var och hälsade på Kalle igår, han är 7 veckor nu... snart flyttar han hem till oss!


Hjalmar undrar om han får lov att gå på utedasset?
Japp, annars blir han bortbogserad står det med finstilt text.



JAG HAR LADDAT NER SKYPE NU GULLEGNUTTAN SÅ NU KAN DU INTE HOTA MIG MED ATT DU INTE SKA LÄSA BLOGGEN MER!
Ska fixa ett headset och en kamera idag, så jag hör och ser dig när vi ska prata världsproblem.

Trevlig helg på er!



Kommentarer
Postat av: elvenman

Käkade stekt sill (med lök och gräddsås) igår jag med, dock bara vanligt ungsstekt. Men det var gott som faen ändå. Känner att jag snart måste hälsa på lite nån dag. Finns det nån kväll som passar?

2008-09-14 @ 10:46:49
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: milla

vilken söt liten misse, min gråa misse som jag hade när jag var liten hette Hjalmar, hoho =)

2008-09-17 @ 11:30:40
URL: http://deadlysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0