Hemma igen.

Gokväller!!
Har precis klivit innanför dörren.
Hanna och jag har varit hos Charloth och missorna och myyyyst! 
Vi kollade in nya Idol och drack te med smarriga smörgåsar till.
Tänkte sätta mig här och varva ner lite, innan jag tillkallar herr Blund.

Imorgon är det Torsdag igen. Crazy eeey?!?!
Vart tar tiden vägen??
Hallå!
Stopp!
Man hinner ju inte mer än att släppa en brakskit så är det helg igen.
EMMAHUMOR!
På tal om brakskitar så har vi fått sviiin mycke plommon av Merja från hennes trädgård, både hem hit och till jobbet.
UNDERBARAAAA!!!
Man kan inte låta bli dom!

Hahahahhaa, Hanna och jag har varit lite krångliga i magen idag.
Undrar varför?? Hmm.... =)

Jag skrattade som en idiot åt Magdalena idag.
Hannas syrra.
Våran ständiga eftersläntare när vi var mindre.
Lilla Lattis har tagit studenten i år, och tro det eller ej Maggi men jag minns bannemej när du låg i Maggans mage och vi vääääntade och väääntade på att du skulle komma ut.
Pluto skulle du heta.
Det var som att vi allihop fick en lillsyrra!
Det är så himla kul och höra henne berätta historier om oss och henne nu...

Idag berättade hon att hon hade hittat en gammal sån där "mina vänner" bok. 
På frågan om vem som var hennes idol hade hon skrivit: Emma, Hanna och Julia.
På frågan om vad hennes barn skulle heta svarade hon: Hanna, Emma eller Julia.

HUR KUNG ÄR INTE DET??

Förstå hur mycket hon såg upp till oss! Hahaha!

Så himla kuuul!!
Hon fick alltid ringa till killarna vi va kära i och fråga efter dom, då fick hon 4 spänn.
Magdalena blev ju skitglad för 4 kr, då hade hon råd med en Piggelin på Lill-ica!
Haha....

Och en gång hade hon dödat en liten sån där röd "lyckospindel" ute på vår altan.
Då hade jag sagt att dom var heliga och att man INTE fick döda dom.
Då fick hon lov att be en bön till Gud.
Och det gjorde hon.... Hahaha...

Ja sånt där är så kul!

Tänk så bra hon har haft det.

När jag var 8 år då var det minsann inga barnfilmer, nej, då såg jag "Dockan" och "DET" och sånna där filmer.
... sa hon idag... och det är ju sant! Haha! Fyy!

Nää nu är jag så trött!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Pluto

Japp, då vet alla hur min barndom har varit då, har ni några frågor är det bara att ta kontakt med emma, hon vet det mesta som vanligt =)

2008-09-05 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0