Hallå där!

Hanna och Sofia har precis åkt hem.
Vi har sett tidernas sämsta skräckis.
Inte klokt va värdelös den var!

Nu sitter jag här och är ändå lite smårädd.

Jag har en finne stor som Afrika i pannan.
En innifrån-finne liksom, som det inte går att klämma ut kletet ur.
Det är liksom svullet runt omkring och så är finnen ungefär som en alptopp.
Hahaha... himla spännande.
Om man är 27 år och fortfarande får finnar är man inte mogen för sin ålder va?
..... nej, det var väl det jag tänkte.
Knappt könsmogen.

Nu ska jag sussa, imonn är en "ledig" dag.
Tvätta, städa, laga matlådor, plantera... uuuan!

Nattinatt!



Kommentarer
Postat av: anna panna

jag har tre sånna. de kanske är något smittsamt.

2008-09-24 @ 21:24:01
URL: http://toloveistolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0