Goddagens!

Gick upp för en timme sen pigg som en kanin!
Undrar om det är för att kroppen fick sig en rejäääl urladdning igår!?!
Jiiisses!
Det var huur kul som helst igår på träningen!!
Vi gjorde stationsträning, jag är svag och otränad som F, efter det spelade vi fotboll utan regler.
Jag har ingen aning om några regler överhuvudtaget!
Linjer hit och linjer dit.
Men det var hur kul som helst!

Jag är hungrig, måste äta gröt nuuuu....

Soffan och jag vart himla nöjda med den här pyntningen! =)


På nära håll...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi.. vilken gullig pyntning :) De lät skoj med work outen iaf.. Hoppas att du får en underbar onsdag.. utgång ihelgen?? Puss på dig vännen!

2008-09-23 @ 21:11:35
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0