This is me.

Ikväll ska vi på kalas.
Nu dricker vi fördrinkar och spelar musik.
Lasse.
Lasse Stefanz.


Lasse is the shit! =)


Annars då?
Jo jag har snorat och fräsit hela jävla veckfan.
Idag är väl första dagen som hjärnan inte är helt kokos och utsliten direkt på morgonen.
Fast, dom som (tror dom) vet säger ju att jag alltid är lite kokos i kolan.
Fattar inte vad dom menar....
Är inte jag smart så säg?

Men hörrni, Katrin Zytomierska, fd Schulman, har fått kicken från Idol eftersnack.
Hon äger ju hela Idol!
Jag älskar hennes uppriktighet, önskar jag vore som henne ibland.

Nu ska vi cykla om 10 minuter, jag lär ta en sista look i spegeln.

Ha en trevlig Lördagkväll!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Lasse är king :) Hoppas du e frisk nu! Puss!

2008-10-20 @ 21:11:57
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0