Oh my god!

Tränat tills nyss.
Jag gjorde verkligen inte mitt bästa... segt och bökigt kändes det idag, magen var som en luftballong.
Vi kvinnor har ju nånting som kallas för ägglossning.
Vissa känner av det mer än andra.
Jag är en av den lilla skaran som känner av det som F!!

Mensvärk släng dig i sjön!

Idag har jag haft min ägglossning, och det kändes på träningen.... REJÄLT!
På cirkelträningen var det okej, men när vi skulle spela fotboll var det inge kul.
Hela underredet pulserade så fort jag tog ett steg, och helst ville jag bara hem och lägga en varm vetekudde över tjejmagen,
vilket jag ska göra nu!

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej tjejen! Är in och läser din blogg ibland så du vet :). Jag är oxå en av dom som känner av ägglossningen...hatar det!! :( Trevlig helg på dej! Kram Lotta

2008-10-24 @ 13:59:30
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0