Ledig!

Idag är jag ledig, men bara från jobbet.
Här hemma har jag alltid nånting att stå uti.
Jag har städat åt Felix, dammsugit, torkat golven, städat garderobena, ÄNTLIGEN....
Tvätt nummer 4 ligger i maskinen just nu....
En ledig dag är fullproppad.
Usch, när får man vara helt ledig egentligen?!
Först jobbar man 100% och sen fortsätter man hemma....
Men men... nu är det fint och resten av dagen blir det ju lugnt.

Jag har då verkligen legat på latsidan här på sistone... sorry!

Veckorna går som vanligt i rallyfart...
Hjalmar kliver nog in här vilken minut som helst.......

Igår var det meningen att vi skulle träna på Noretskolan, vi har bytt dag från måndag till onsdag.
Men det var bara jag Hanna, Magdalena och Anneli som kom, så vi skippade det.
Istället drog Hanna, Magdalena och jag på Ica Maxi och strosa.


Såhär såg vi ut då...



Men Magdalena var sååå hiiimla träningskåt, så hon tog vad hon kom åt och började träna i grönsaksdisken...
GO GIRL!



Jag knäppte 6 bilder på mobilen från kalaset i Lördags.
Här har ni dom...

 Herman och jag i baren...  ... och Elvira kikade upp från barkanten.

  ... då ville hon också va med på ett gap kort.  Emil röker cigarr.


Grymt vassa BARTENDERS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0