Iiiiiiiiiiihaaaaaaa!

Skype telefonen har gått varm ikväll.
Först ringde Hanna hemifrån sig och sa hej!
Sen pratade jag med Hjalmar, som vanligt vid 21 tiden.
Precis efter det ringde Julia och ville höra allt om festen i Lördags.
På tal om den.... L Y C K A T ! !

Det var verkligen grymt kul!

Jag ska lägga upp lite bilder nåndag när jag har fixat in dom i datan.
Vi är såå nöjda med brakfesten, kvällen gick svinfort p.g.a av att jag hade såååååå roligt!!!!
Bra band och underhållning!

Vid 20 tiden fick vi reda på tele tävlings numret till Lars Kristerz, så vi kunde ringa och rösta på dom.
Närmare 100 telefoner gick varma då skulle jag tro.

Ambulansen kom, det var en som ramlade ner för trappen och blödde som en tok från näsan, men som Ove sa, inget kalas utan kras. Haha...
En person spydde, det var min älskling, som stog för den! Han är så duktig på att spy på min släkts kalajs.
På båda mina bröders 30-årspartaj spydde han, och så i Lördags på mammas....
Men det hör ju till traditionen.
Då vet man att han har roat sig till fullo iallafall!

Maten var svin god. Hjalmars 4 lådor av 7 i Norge denna vecka innehåller rester från festen. Haha...

Nu ska jag chilla till soffan och kika på Boston Tea party innan jag ska sussa.
Julia hälsar till alla hon känner!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0