Dukat för fest!

Jag är ledsen att bloggen har varit åsidosatt hela veckan.
Bloggen är min avkoppling, mitt sätt att ventilera.
Då kan man ju räkna ut hur mycket avkoppling det har hunnits med.... Gaah!

I tisdags hanns det i och för sig med lite avkoppling hemma hos Charloth, fast först gick vi en långis.
I onsdags jobbade jag först till 19, skyndade mig hem och vek tvätt, tvättade, duschade.
Jag dammsög och la in kläder i garderober i reklampausen av Greys Anatomy.
Hälsosamt!
På tal om de, såg på det där programmet om fetma.
Det handlade om Mississippi sist.
Herregud.
Dom friterade ALLT! ALLT ALLT ALLT!
Allt från snickers till köksmöbler, ja men typ.

I torsdags var det besök på Blåmes såklart, champange och tårta!
Min världens bästa Mamma fyllde 60 bast!!

Ikväll är det KALAS i Selja/Långlets bygdis.
115 pers ungefär dimper in där vid halv sex ikväll.

Igår var det lika full rulle.
Skar först upp 12 kilo rostbiff i skivor.
Efter de åkte vi och dukade i bygdegården.
Pusslade med stolar och bestick.
Efter de åkte vi till mamma och pappa och åt thaifood.
Mums!
Sen bydgis igen, efter ytterligare inbjudningar i sista sekund.

Hemma vid nio, då satt jag här vid datan och fixade iordning frågor om mamma.
Halv tolv gick jag i säng och nu är jag här!

HAHA!!

Nu ska jag ner på stan och inhandla det sista + en present till Elvira som fyller 3 år imorgon.

Men va kuuuuul det ska bli ikväll!!

Trevlig helg på eeeer!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas att du haft en underbar helg iaf :) kram!

2008-10-27 @ 21:47:59
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0