Fisdisco.

Till frukost idag åt jag 2 ägg, till lunch åt jag bönor, mina små älsklingsbönor.
Bönor hit och bönor dit. Nyttigt och gott som faan om man tillagar dom, marinerar dom, blandar i dom i soppor, sallader... muuummmssss!
Till middag åt jag bönor, och nu dricker jag kaffe och äter pepparkakor. Därimellan har jag även ätit några rutor mörk choklad.
Tur att jag är hemma själv idag kan jag ju meddela, så att ingen annan behöver inandas mina böngaser. Haha!
Magen har ännu inte hunnit vänja sig vid den här bön-uppståndelsen.
Men när man är hemma och är sjuk så får man faktiskt smälla i sig choklad, man får äta pepparkakor, hur mycket man vill, tills huden skiftar i en pepperkaksbrun ton om man så vill, man får äta bönor till både lunch och middag, man får fisa så dammråttorna darrar....

Vi har ju veckans hälsosallad på jobbet numera. Det var därifrån jag gled in på den här böndieten.
Varje Torsdag har vi en sallad med couscous, bönor, kikärtor som vi lägger i en vitlöksmarinad och slänger i det vi gillar såsom lök, paprika, fetaost, färksa kryddor.... you name it, we cook it! 
Det kn....ar i munnen rent ut sagt!
Imorgon är det dags igen.
Jag lovar, det är svingott!!

Min energi börjar sakta men säkert komma tillbaka till mig. Jag är betydligt piggare nu än vad jag var igår vid den här tiden. Då var jag som ett livs levande lik.
Jag missar träningen idag också.
TYPISKT!!

Soffan ropar nu, den är bortskämd nu med att jag ligger på den och myser, fiser och sölar choklad, och nu tycker den att jag har varit borta för länge.
Better go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0