En vanlig Onsdag.

Träning snart...
Sitter här och gör en country skiva.
Guldmusik dessa country toner!

Idag har vi varit tokiga på jobbet... IGEN!
Helen och jag har skrattat en hel massa kilon. (Om man skulle samla ihop vårt skratt och väga det)
Det är kul!

Stackars Fredrik som är ensam kille och står ut med oss dag ut och dag in.
En av våra många diskussioner idag:
Helen: -Fredrik, har du tänkt på en sak?
Fredrik: - Nä vadå?
Helen: - Hur det skulle kännas om du var lika bäst som mig och Emma?
Fredrik - På vadå?
Jag: - På allt, att vara helt KUNG! Att vara det där lilla extra! Grädden på moset! Som pommes fritesen i bean! Som oss!
Fredrik: -Suck, nej jag har väl inte de...

Helen och jag är Team retstickorna, och riktiga proffs vill jag lova, vi kan vår sak!

Den 18/11 har vi Tårtbuffé på Kaffestugan. Då finns smakprov på massor av smaskiga tårtor och bakelser.
Man får äta tills det sprutar grädde ur öronen om man så vill....
Jag rekommenderar att äta lite av allt och att sluta äta när man precis känner att man måste knäppa upp översta byxknappen. =)
Kom dit och få en liten annorlunda buffé. =)

Jill Johsson har släppt en ny låt som heter "Top of the world" och den är fantastisk!!
En riktig stämningshöjare!!

En annan rolig sak jag har kört med idag?!

Ska vi gå på vattenskallefest??
-Jaaa jättehjärna!!!

Ja, man har inte roligare än man gör sig!

Hehe...

Kommentarer
Postat av: anna panna

jag kommer. har skrivit upp de i min kalender så att jag inte missar.

2008-11-12 @ 20:36:50
URL: http://toloveistolive.blogg.se/
Postat av: Camo

Har en på jobbet som tjatar på mej om den där buffèn, hon vill att ja slutar tidigare för å gå dit å äta tårtor =)

2008-11-12 @ 21:31:38
Postat av: Lisa

Ha ha ha ha!! Vattenskalle, kram!

2008-11-12 @ 21:39:46
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: ailuj

Ahhhhhahahahahaha...Ni ar helt galna i hela huvudet. Stackars kille pa jobbet. En ny stackare =)



Ahhh...vad gott med kaffe stugan tarta...sag at Hanna att ta med nagra bitar till mig.

2008-11-25 @ 23:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0