Tuesday.

Jag är så I R R I T E R A D på mig själv ibland.
Jag SKA cykla till jobbet idag. Men ÄNDÅ sitter jag här och hittar på bortförklaringar till att jag MÅSTE ta bilen istället.
"Det ser ju ut att bli regn" - Nee Emma, solen skiner ute och dom moln som finns är fjädervita.
"Jag måste nog in på ica och handla efter jobbet" - Nej Emma, vad ska jag handla då? Lite frukt? Svårt att slänga i cykelkorgen eller?
"Men jag tar bilen så går jag en timme när jag kommer hem sen" - YEAH RIGHT!

Varför är jag sådär för. Jävla latmask!!
Emma- alert går emot Emma-lat nu och säger ifrån.

Annars då?
Jag sov hur länge som helst imorse. 
8.30 vaknade jag och ville fortsätta sova.
Men jag gick upp och satt i kökssoffan och stirrade rätt fram en stund, lyssnandes till "Äntligen morgon".

Nu måste jag cykla om jag ska hinna.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0