Spår från förr...

Jag hittade en dikt som jag har skrivit till Julia. Haha... daterad den 4/2-97
Okay shoot.

"Han" och Julia hade nått ihop en gång,
men "Han" tyckte mer om sin tång.
Han henne dumpa,
kanske fick han inte pumpa.
Julia fick aldrig säga det hon ville ha sagt,
hon tyckte "Han" hade makt.
"Han" hade epa,
där han och hans polare öl svepa.
Kanske var det viktigare,
Julia blev allt mer försiktigare.
Hon ville ej honom mista,
och bli en av tjejerna på han "före detta" lista.

Det här är ju så fantastiskt kul å läsa idag.
Eller vad säger du Jullan... hahahahaha!!

Nu ska jag gå och sova.
Imorgon e en annan dag.

Natt på er mina vänner därute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0