Snö-sur!

Men faan va kul, det snöar ute. Jippi.
Ååå.
Idag är jag SUR.
Som fan.
Mens-sur och irriterad på nästan allt fastän jag nyss klivit ur sängen.
Sur på Hjalmar som sover, snart sparkar jag ur han ur sängen tänker jag, men det gör jag ju inte ändå.
Sur på vädret.
Sur på killen som tävlade mot Adam i "vinn Adams pengar" för att han fick ett enda rätt, och var från Dalarna.
Sur för att han var Leksing.
Sur på hallen för att den är så jävla svår att riva tapet på.
Sur på mig själv för att jag är sur.

Uff, nu e de fan inte lätt!

Men igår var jag glad. Mamma och jag var i Borlänge och jag shoppade loss utan H.
Det var läääängesen jag unnade mig en sån stor shopping. På Nya Zeeland sista konstaterade jag.
2000 spänn brände jag.

McDonalds i Borlänge har blivit värsta lyxsviten (om man jämför med Moras bleka lokal).
Nya brickor med handtag, touch screen kassor, spotlights, soffor och storbilds-TV.
Jag stod där och fick flashbacks från den tiden då man var i Borlänge på "introduktion" inför öppningen av McDonalds i Mora, år 2000 var året.

Lukten av stekos, frityrolja och rostat hamburgerbröd påminde mig om mina FEM (!!) år på Mc.
Jäääävligt kul vissa gånger och pest and pina vissa gånger.
En stress som jag aldrig mer vill uppleva men en lärorik tid med en bra utbildning.

Jaja...

Jag ska fortsätta sura nu.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

VA!? Snöar det idag?

2008-05-16 @ 09:20:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: elli

VAAAA snöar det?? i mora?
Min kompis bor i mora men går i skolan i sthlm, och det var väl även runt 25 grader varmt i helgen??? :P

2008-05-16 @ 09:33:43
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: sofia

SNÖAR? SHIT

2008-05-16 @ 09:34:58
URL: http://sofiahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0