Onsdag.

Morning!
Idag är himlen grå, men det gör ingenting det för jag ska ändå jobba till 19,30.

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG efter min bästis nu. Hon kommer snart hem...
Uff Julia, varför måste du bosätta dig på andra sidan planeten?? Fan va korkat.. haha! 
Vi är ju samhöriga, hör ihop liksom.
Men på ett annat vis är det JÄVLIGT bra att du bor där du bor, för det innebär att jag har en unik möjlighet att när som helst åka till dig och få distans och njuta av underbara jävla Nya Zeeland! Åååh!
Nu är det dock inte lika underbart där som det är här, vilket betyder att vi får hem dig! Jihooo!!
Och världens bästa 1-åring såklaaart!! Avalea Rosenknopp!

Lite sentimentalt dravel (som Joacim Cans säger) idag men den senaste veckan har jag längtat sååå mycket!

image260

Happ happ... nu ska jag slänga ihop en eld så vattnet är varmt när jag kommer hem ikväll.

Pöss.



P.s Jajamensan Anna, man måste cyklar till brevlådan här i Selja mä. Haha! Kom så får du se vilket LANTALIV jag lever. =) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0