Hallåsan!

Jag har inte dött...
Jag är bara internet berfriad (mot min vilja) för tillfället. 
Sitter på en pall på Hagvägen med bärbara datorn på fönsterbrädan just nu och kände att jag måste förklara min frånvaro.
Internet kommer till Ringvägen nästa vecka och då lääääängtar jag tills jag får sitta med mitt kaffe och med morgonblogga igen! :)

För övrigt så går allt fan skitbra... har liiiiite mycke panik nu flyttstädet som ska vara klart denna vecka.
 Men jag har gjort klart nästan hela köket nu, resten tar min kille och jag hand om i helgen.

Mitt nya liv är så himla underbart. Jag är lyckligare än NÅGONSIN just nu!!!!
Ååå jag har inte tid att skriva här nu men jag återkommer med roliga små historier nästa vecka....
Nu ska jag hem till trädgården och plantera om lite blommor.

Många pussar E.


Kommentarer
Postat av: elvenman

Böh!
Får komma och våldgästa er någon dag (när jag har tid dvs ;)

2008-05-06 @ 23:21:15
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0