Vasaloppet och Mora IK!

Japp, idag invaderas byggden av skidnissar.
Det är folk utan dess like och Mora dubblas i folkmängd denna dag!
Vi gick upp tidigt imorse och såg vasaloppsstarten, men nu ligger Hjall och sover i soffan,
men snart blir det en buffé frukost utan dess like, as usuall! MUMS!

Igårkväll var Ea och Ida här och käkade med oss. Det var nog första gången vi hade nån hemma på middag.... faktiskt. Haha... det var trevligt!
Kl 18,30 drog hockeyn igång och sorry alla Leksingar som gått och trott sig veta att "vi ses i kvalserien", det blir inte så. Mora är där dom hör hemma, i högsta serien. Jag önskar dock Leksand liiiite lycka till för det vore jäkligt kul med 2 dalalag i eliten!

Mora just nu: ELITSERIENS BÄSTA OCH FORMSTARKASTE LAG!! 

HAHAHA på Aftonbladet som hade dödsannonsen på förstasidan i sportbladet (osmakligt), ni visste dock inte att ni begravde dom LEVANDE! 

Där fick ni oxå. Gött!!

Äsch... känner mig så jävla skadeglad nu bara när Mora ÅTERIGEN visar hockeyvärlden vad dom egentligen GÅR FÖR!
Fast det finns ju en orsak till att dom ligger där dom ligger i tabellen oxå, en tabell ljuger ju inte.
Hur som haver, Mora IK är här för att stanna!!

Jaja... nu ska jag duka frukost!!

Kommentarer
Postat av: jullis

Ahhh.helt galet men jag maste erkanna att jag lanktar hem nu nar det ar vasaloppet och allt.Mmmmm ol i ol taltet. uch jag bara lanktar till sverige nu..men snart kommer vi =)

2008-03-04 @ 04:08:57
URL: http://emmajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0