Trökigt AB!

Usch nu har jag stått vid spisen till och från hela dagen och gjort matlådor.
Matlådor som inte ens får plats i frösaboxen, så nu lär Malte och jag treva bort till mamma och pappa och lägga några i deras frys.
I hate små frysar. Usch va dumt det är!

14 matlådor blev det allt som allt och 7 av dom knökade jag in i frysen, nu är den SMOCK!!

Takidas nya låt är ju så himla bra. Tänk att det är först nu dom har riktigt kända... vi har ju lyssnat på Takida i minst 5 år.
En låt påminner mig jätte,jätte mycket om en vän till mig som betydde typ mest för mig en gång i tiden, men är nu så långt ifrån min vän man nånsin kan vara.
Supersynkade var vi verkligen!!

Life's a biatch ibland hörrni!

Snart är det dags att väga fläsket, och jag tror mig veta att det har gått ganska bra för mig. Jag blir mäkta förvånad och fundersam om vågen inte visar mig något resultat.

Jag är verkligen DUKTIG fakiskt! Och då lever jag med en man som inte alltid tar hänsyn till mig och mina points utan äter ostbågar och pizza mitt framför nyllet på mig... men jag har inget emot det, man lär sig, man lär sig!!

SKAM DEN SOM GER SIG!! And I am not a quiter!


Malte säger att han vill kissa nu, eller jag säger det till honom och han rusar fram och tillbaka och hoppar och studsar av glädje så jag antar att det är ut han vill jycken. :)

KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0