Släpp en fis...

Det är märkligt hur ens tankar kan skena iväg ibland med dom mest konstiga och bisarra saker.
Som mina tankar den här morgonen efter att jag läst Malin Wollins (kuuul) krönika i Amelia.
ALLA FISER!!
Kungen fiser, Charlotter Perelli och Carola fiser, Påven fiser.
Det är ju en del av oss! Det kan man ju inte undgå.

Men sen vet man om par som år efter år efter år inte har släppt en ynka liten prutt inför varandra. GALET!!
Det är ju lika naturligt som att äta mat.
Näringen ska in och maten ska faktiskt ut igen, i form av kiss, bajs, prutt eller rap.
Svart på vitt. Alla fiser!
Det är som min kille säger att:
- Att prutta inför varann, det är kärlek det.
Jag är beredd att hålla med honom till fullo.
Fan va ytligt att gå och hålla sig i flera decennier.... nä fy!

Jag kan fisa jag! Jag kan evakuera min sambo med mina brakisar!
Rapa är jag oxå grym på!
Och våran umgängeskrets vet precis hur vi fungerar.
Jag har en sambo som inte skäms det minsta utan släpper sitt väder även om det så vore nobelmiddag och han satt bredvid kungen.  (kanske överdrev en aning där...)

Ha en bra dag, super väder ju!!

Ut och befria lite väder... hahaha!



I'M SUCH A LADY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0