Jösses!

Emil och Herman har sovit här inatt:   Klockan 05:15 imorse vaknade Emil och Herman och ville se på den här:  ... och jag är jättetrött nu. Uuuurk! En Lördagmorgon och man går upp klockan FEM, jiises! Nu spelar dom TV-spel ..... men Emil är SKITSUR för att Herman kör ifrån honom på bilracet och kallar Herman för en "jävla fuskare". - Men jag kör ju bara mitt bästa som jag kan, säger Herman och Emil kastar dosan och går in i sovrummet. Herman vill inte bråka och försöker allt för att Emil ska bli munter: -Emil rockar fett, Emil är ju skitbra.
Men inget biter på honom nu. "Fan vilket fusk, han fuskar ju bara, det är fusk att han ska leda jämt."
Jag ska nog stänga av Tv-spelet nu och gå ut med dom och hitt på nå.

Men nu har Herman börjar säga ifrån för Emil skrattar åt honom om det går dåligt och då säger Herman:
- Skrattar du igen får du 18 smällar i roven!

Igår hade vi melodifestivaldans härhemma ... det var ett jäkla röjj!

Men nu ska jag ta ifrån dom kontrollerna.

Ha en trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0