Hes, magsår och högt blodtryck...

Imonn är den AVGÖRANDE matchen för Mora IK. Om Luleå vinner och Mora förlorar imonn blir det kval.
Men vinner Mora så är det luuugna gatan... det är bara det att med hockey blir det aldrig lugna gatan.

Så jag kan ju bara spekulera, men jag tror att min puls kommer att rusa i takt med bensinpumpen i dodgen på fullgas. Swosch swosch....... mööööööööööönööööööööönööööööööön! Typ så!

Det är förresten GRATIS att åka med bussen till Linköping imonn, kostar endast 100 spänn in, så ni som inte jobbar, som jag gör, ÅK NER och STÖTTA! Hjälp dom att vinna förihelsike!!

Vi kollar på Let's dance... men nu är det paus. Hjalmar har slocknat på soffan, han är trött min man!
Han är väldigt söt och jag önskar jag kunde ta ett kort på honom och lägga in men han skulle bli sur som tusan då, så jag törs inte de...

Äh... jag ska retas med soffliggaren lite nu... hehe!

Ha en trevlig afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0