Happy Easter!!

Hej och godmorgon.

Idag sägs det att vi ska klä ut oss på jobbet. Till nån jävla påsk keling! Det vill INTE jag! Fyfarao va piss!
Jag har inte ens några kläder till det... inte nånting alls! Blöööööööö!!!!!

Hjalmar sover än och han fräste nyss åt mig för att jag låg och garva i sängen:
- Men va fan håller du på med, sluta skratta!!
Hahaha! Jag lyssnade på när Adam gjorde det milt pinsamma och ringde sin syrra och berättade att han har trassel i trumpeten!
Så jääääävla roligt!!! HAHAHAHAHAHAAAA!!
Förresten så har jag haft öronproppar inatt för det är N Å G O N som har slipat stämmbanden heeela natta.


Nu sitter jag här och jäser och kollar på "Vakna med the voice"!!
Ska nog fortsätta med det nu!

GLAD PÅSK PÅ ER! Jag sänder påsk kort till er alla! PUUSS!

image221        image223



Kommentarer
Postat av: elvenman

Haha, jag hörde det jag med.

Du har väl sett TIFO-bilderna från matchen?
http://www.drakarna.net/Viewpicture.aspx?dir=/080319%20Mora%20-%20R%C3%B6gle/&file=01.jpg

2008-03-20 @ 15:23:40
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0