Hallåj!

Jobbat 7-15.30 idag. Kanoners med den här värmen att man får gå hem tidigt. :)
Hjalmar åkte klockan 04.10 imorse och jag har varit vaken sen dess. Dåre tänker ni, sömnproblem enligt mig.
Jag kunde faan inte somna om efter han hade sagt hejdå. Omöjligt!
Låg och grubblade mig tokig på saker och ting så till slut satte jag på en film och såg på den innan jag gick upp.

Nu dricker jag ett vin på en filt ute på gården och sitter i bikini och njuuuuter.
Det känns preciiis som om jag är på Nya Zeeland nu. Sol, vin och värme.
Blundar jag och fantiserar så är jagdär på en fläck!
Underbart!

Det var ju inte längesen man låg såhär i solen och njöt heller. Januari bara.

Woohooow!

Nu tänker jag ställa in datan innan den får värmeslag.

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0