FÖRBANNAD!!

Jag är så jävfla förbannad nu så jag kan inte tänka i ord!

ERHNtgkljnrthioerkgbösv,ldgkeropjökhljetklhnetklöbndfklöhnmhnklhmnkl

FAAAAAAAN!!

Nån IDIOT har slagit upp dörren i vår bil!!
Argare än jag är nu kan jag nog inte bli. Jag är på toppen av ilsken-skalan!!
Nu har vi alltså ÄNNU ett sånt där slagit-upp-dörren-i-bilen-märke!

Jag är så jävla arg nu så jag har lust och slita av mig håret!!

Är det så JÄVLA svårt att hålla i sin jävla bildörr när man går ur en bil??
Eller om det är så att man låter sina barn gå ur bilen, låt dom inte göra det när bilarna står på varann näst intill.
Jag ställde mig långt, långt, långt bort från affären, ingen bil brevid mig alls, kånkade med mina förbannade påsar, och möts av det där vita märket på förardörren.

Jag är så besviken! Arg! Frustrerad!

Håller på dukar lite för midsommar.

Lattis
Hanna & Pontus
Jag & Hjalmar
Fia & Mas och hans bror
Julia & Rich

10 personer. Alldeles lagomt!

Jag måste göra nånting så jag kan komma över min ILSKA SOM JAG BÄR PÅ NU!! Jävla folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0