Dan före...

Imonn är det dagen D!!!!! DAGEN JÄVLA D!!
Jag syftar inte på att det är midsommarafton och jag syftar inte på att det är fredag!
Fuck midsommarafton... den är en ljummen äggdoftande fis i jämförelse mot detta!!
Det som händer imorgon är (lite ledtrådar):
 - Ca 1,75 lång
 - Snygg som få
- Lika tjockt hår som mig
- Slynpotential 200 (haha.. vi skojar om det ofta)
- Gin och tonic galen
-
Penisfixerad
- En glidare
- Dancing Queen
- Poledancing expert
- Har en gudomlig dotter som heter Avalea

Ja.. nu får ni inga fler ledtrådar!

Nu ska jag duscha. Har hållt igång hela jävla dagen. Fix och don inför Midsummer...
Ha en trevlig kväll!

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Bud

Fuck midsommar???...synd me sån inställning babe men jag o resen ska iaf ha jävligt skoj de kan jag garantera...ses i morgon på jobbet...hihi kram kram

2008-06-19 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0