Lördag 20 5/7 08

Jag lider. Av ryggont. Mellan skulderbladen typ. Aaaaaaj!!
Jag vaknar av smärtan i ryggen. Skit är det.

Va fan hände med finvädret idag då? Det är ju 7000 moln.
Jag skickade ett sms till 118100 nu. Dom svarar ju på alla frågor man ställer.
Jag vet inte riktigt vem jag är tänkte jag, så då vet säkert 118100.
"Vem är Emma Jansson i Mora?" skrev jag.
Här är svaret:
"Emma Jansson är en härlig tjej på 27 år.
Emma är uppskattad för sin humor och sitt vackra leende.
Vi på 118100 tror att Emma tycker om att gå på bio och äta jordgubbar."

Jag tyckte dom lyckades rätt bra där! :) Humorn är ju JAG! Hehe!
Kul de där!

Jag sitter här och hinkar vätskeersättning. Dubbel dos! Har fått för mig att det ska hjälpa till om man är bakis.
Som jag är. Men bara lite.
Hjalmar och jag var ute på en cykelfylla igår... ner till kajen. Vi satt på Banjos husbåt hela kvällen.

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag lov att sitta kvar i bilen 1 extra minut.
Och då tänkte jag på det. Det är inte ofta man får lov att lyssna klart på en låt på radion för att man inte hört den på så länge. Dom spelar ju typ 10 låtar om och om och om och om igen.
SPECIELLT Mraz och Duffy. Jag gillar verkligen ingen av dom låtarna längre.
Jobbar man 7-15,30 kan man höra båda dom där låtarna MINST 5 gånger!!
Anyway...
Den här låten var det som fick mig att stanna upp i livet. Och sitta kvar i bilen och minnas tillbaka.
Den väcker många minnen. Som jag behåller för mig själv.

Lyssna och titta på denna!! GRYM!!



För mig och Hjalmar är det en speciell dag idag!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0