Skärpning Emma!

Nu har jag SACKAT i mitt bloggande!
Jag ÄLSKAR ju mina stunder här framför datan.
Ska bättra mig.

Idag skulle vi beacha heeeela dagen... jo just ja!
Himlen är helt molntäckt av ett tjockt lager gråa moln. Morr morr!!

Imorse kl 06,22 blev jag väckt av en mygga. En surrande mygga.
Förstå att jag är otroooligt lättväckt.
Andra kan sova som utslagna fyllon medans jag flyger upp i taket av en vindpust.
Det hände här om natten senast, att jag chockvaknade och slog huvet i takfläkten (typ).
Charloth, Micke och katterna bodde här oxå. I söndags var det.
Klockan var 00:30 när två crossar körde förbi utanför i säkert 100 blås, jag skojar inte. (dom låter högt och hårt)
Hela sängen vibrerade och jag hoppade en meter upp med en puls på 700.
VA FAN VA DE??
Det lät ungefär som att det var idiotstora myggor som flög förbi utanför. Typ 80 kubik myggor! Jisses!
Jag tittar på Hjalmar och ser honom ligga där med en fågelholkmun och dra luften längst ner i lungorna... Zzzznnaaaaark!
Sover som en säl!

Jag sover jävligt light, tänkte jag! Låg länge länge och funderade på idioterna som är ute och crossar mitt i jävla natten.
Planerade allt ifrån att lägga ut spikmattor till att springa ut naken och skrämma dom.
Ja mycket tokiga planer har man på natten. Men dom där crossarna hördes länge efter att dom passerat så NÅN annan måste ha vaknat oxå!

Morgonen efter frågade jag förskräckt om dom hörde jättemyggorna utanför.
Charloth, Micke och Hjalmar ser på mig som frågetecken???????
Neej, vadå? Vi har inte hört nått? Jag berättar! Jaha oj! Fyfan! Nej vi sov!

ALLA SOV! Utom tjejen med dumboöronen. Hör allt - vet allt. Hehe!

Nu funderar jag på vart den här dagen ska bära av.
Charloth ska till Falun och det hade varit toppen!
Vi må se. Ska få tag på min bästa vän Julia Jones snart och se whats going on. Fuck the beach though!

Trevlig onsdag!

WWW - We Want Wine!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Heeej!

Ja det var väldigt länge sen man såg dig med. Men du jobbar och sliter på Kaffesugan fortfarande eller?

Det ska bli jätte härligt att åka till Lysekil. Att åka iväg överhuvudtaget, komma bort lite. Skönt skönt! Har du några roliga sommarplaner då?

Kram kram

2008-07-02 @ 15:02:40
URL: http://stickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0