Sex and the city.

The movie.
Den ska vi se på bio idag jag och mina kära kamrater Julia och Hanna.
Kul som fan.

Jag cyklade som en blådåre hem så jag ska hinna elda så vattnet blir varmt så jag kan duscha innan jag ska träffa brudarna på stan. Vi skall inta en elegant pizzamiddag innan vi knallar vidare... Lyrre som fan.

Det har gått bra idag. A P M Y C K E T folk!
Jesus christ superstar får man lov å säga utan att låta religiös!
Gaaaaaaaaaaaah!!
Mina fossingar behöver kärlek i form av knådning och skrubbning.
Sorry, i dont have the time at the moment.

Min ring på vänstra ringfingret sitter som smäck! Den sitter där den sitter och går inte att rubba.
Och som den glänser. Uj uj!

Nä, mer ved i pannan.


Kramar!


Vårt hus bakifrån.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0