En sista vila.

Jag vill tilldela detta inlägg till en person som jag inte kände bra alls, som jag enbart utbytt några mail och pratstunder på msn med.
Av den vaga bekantskapen har jag ändå lyckats få en inblick i henne som person.
Glad, snäll, trevlig, sprudlande, energisk...
Ååh... VARFÖR??
Jag fick reda på idag att hon hängt sig i Lördags morse. VARFÖR?? 
En så svår fråga... varför varför varför??? 

Trots att jag knappt kände henne utbröts ett stort tomrum i mig direkt jag fick höra.
Och sorg.

En ung människa med livets breda vindar framför sig.
Man kan aldrig förstå vad som rör sig i en människas huvud, som gör att man kan göra en sådan sak mot sig själv och sin omgivning.
Varför?

Vila i frid nu kära vän. Du finns i mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, låter sorgligt...







Sv: Man får väl säga välkommen då! =)

2008-07-07 @ 23:04:08
URL: http://jessiejames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0