Byggarbetsplats.

I live in one right now!
Uj uj uj... slipdamm, målarfärgsbuttar, verkyg, tapetserarredskap, isärplockade möbler, färgpenslar....
Lite huller om buller bor vi just nu at the moment.
Men FAAAN va FINT det blir. Bra som F A N ! !

Nu har vi fått tillbaks elementerna på plats. Målade och fina!
Vardagsrummet är tapetserat. Bröstpanelen i köket är vitlaserat samt runt fönstren.
Så nu sitter jag här och inväntar varmvatten så jag får ta min dusch för dagen.

Snart, snart.... mycket snart... kommer ÄNTLIGEN golvet in! Jihooo!!

Ursäkta min bloggtorka... Fan de e så mycke å gö nu, men ge inte upp.
I'll be back! Och då ska ni få se hur fint vi har de!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0