VI HAR SOL!!

I LOVE NEW ZEALAND!! THE SUN IS SHINING LIKE CRAZYYYY!!!

Idag har Hanna och jag betalat 225 spann for att rida pa en hast i 2 timmar med KONSTANT sveda och vark i rumpan. Holy moly....
Sa bredbenta som vi ar nu skulle man latt kunna missta oss for att ha rakat ut for natt helt annat... eeh...

Vi red i skogen och vad kan jag saga... totaaaalt javla skitfint landskap. Jag bara MASTE ta med mamma och pappa hit. Det bara ar sa, for som det verkar ska min basta van bo kvar har.

Tyvarr sa njot vi inte sa enormt mycket av det vackra landskapet utan satt och vred oss i sadlarna. Sa jakla ont i rovarna. Aoosch!!

Nu ar maten klar. Vi har ju en egen kock... herregud vilken mat!

Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0