So long Sweden...

Hej på er!!

Jag ska försöka beskriva hur jag känner mig inombords just PRECIS NU!
Tänk er den känslan man har när man sitter i en berg och dalbana och störtar ner mot marken... den känslan man har i magen då, plussa sen på en virvelvind som swishar i 200 blås runt runt runt.... lägg sen på känslan av en nyförälskelse då man svävar på små rosa moln.....
Där har vi en ganska bra beskrivning på hur JÄVLA PIRRIGT OCH GÖTT jag mår just nuuuuu!!!!!!!!!!

Allt är packat, allt är laddat, allt är NEW ZEALAND here we come!!!!!!

Ni här hemma i snön.
Kärlek till er, jag ska tänka på er när jag ligger på beachen med en kall bira i handen, när jag simmar med delfinerna, när jag tar ett dopp i jacuzzin under stjärnhimmlen....

SMACK PÅ ER!! <3

Vi ses på andra sidan!!

< Over and out >


Kommentarer
Postat av: zphanky

Åååh, vad jag är avis!! Vill ju också til värmen, fast jag får nöja med med kylan i Schweiz ist, vad som hellst är bättre än mora!! Hälsa Nya Zealand! och ha det så JÄVLA underbart ni bara kan!! Puss & Kram!

2008-01-05 @ 09:31:15
URL: http://zphanky.blogg.se
Postat av: elvenman

Ha det så underbart bra där borta nu. Krama Julia lite extra från mig. *kram*

2008-01-05 @ 12:11:17
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: Dessi

Ja tänk lite på mig å nu.. å HÄLSA julia å familjen får mig å råttan.. VEM vet vad som hänt när du kommmer hem sen.De jag vet är att vi kommer ha MYCKET å prata om iaf=P KRaaaaaM!!!!

2008-01-05 @ 13:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0